(0)

Befrielse

Det ska bli så skönt att flytta härifrån. Att lämna de gamla hjulspåren och vanorna. Jag ska börja ett nytt liv.

Det blev tydligt igår igen att jag redan har börjat. Att jag inte längre passar in här. Att jag inte blir förstådd. Och jag i min tur blir irriterad och sur när jag inte blir respekterad. Jag är tämligen säker på att jag pratat med en person om en viss problematik som jag lever med. Men ändå ska det tjatas och övertalas. Du vet ju att han inte säger nej! Och ja, jag hade jättekul med tvätten !

2009-08-02 @ 11:36:28


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.