(1)

Hysteria

"och när paniken bryter ut
ler du svagt och viskar till mig
du, är värd att dö för.
men mot gummi, glas och metall.
betyder ett mirakel inget alls."
                                                      / 747 - Kent

Nu har paniken brutit ut. Jag ser mig omkring och det känns som om jag tagit mig vatten över huvudet. Jävlar vad jag har mycket saker. AAAAAARGHHHHHH !!!! Sovrummet är en enda röra och jag vet inte vart vi ska få plats att fälla upp nya flyttlådor ?!?!?!

Tack och lov att jag har han som håller mig vid mina sinnens fulla bruk och kramar om mig och förklarar att vi kommer klara det här och att det alltid ser värre ut än vad det är ! Han som viskar till mig att jag är värd att dö för. Med honom klarar jag mig nog utan ett mirakel, för det skulle inte hjälpa ändå...

2009-08-22 @ 16:48:04

Postat av: Sofie

allt löser sig gumman, ta ett djupt andetag, tänk positivt och tänk så här, david är en helt ny människa! han älskar dig, han är så mycket gladare och piggare. Han är en helt annan david, och du kommer bli en helt annan maria. Ni kommer få ett helt nytt liv, ett liv som ni kommer älska! Och du och david är välkomna hit precis när ni vill. david och johan kommer ju skitbra överens, vi allihopa gör det! Skolan börjar snart, vi kommer kunna plugga ihop :D Allt kommer bli bra gumman :D Älskar både dig och David!

19:57:12 den 2009-08-23


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.