(0)

Gott nytt !

Årets sista timmar, alltid lite ångestladdat. Man ska börja om, något nytt, vad väntar under nästa år? Men idag har jag ingen direkt nyårs-stämning, vilket är skönt. Vi ska kolla på film och äta god mat. Mamma är här och våra katter och allt är mys. Jag gick ut med en soppåse förut och det luktade nyårsafton. Det var en ganska mysig lukt. En man känner igen. Kurtrök, Svavel och Snö... Nyår.

Nu önskar jag alla mina vänner ett Fantastiskt Nytt År och jag hoppas att allas nyårsfirande blir lika bra som vårt.

Nu är det film och mat-tajm.

Gott nytt.

2009-12-31 @ 19:14:32


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.