(0)

Juletid, oh, julefrid

Jag längtar efter Julafton så mycket att det suger i magen...
Jag vill klä upp mig (inte för fint, inte för vardagligt),
Ha alla julklappar redo (och vara så förväntansfull för vilka reaktioner man kommer få)
Äta god mat (skinka, potatis, sill, rödbetsallad, köttbullar, prinskorvar)
Dricka glögg och julmust.
Äta nötter (trots att jag egentligen inte är så förtjust i dem)
Äta choklad. (alldeles för mycket som vanligt)
Kolla på Kalle Anka. (traditioner är traditioner)
Och framför allt, tillbringa en fin och mysig dag tillsammans med min familj.


och jag hoppas vi får snö !!!

2009-12-07 @ 20:47:05


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.