(0)

The things I wouldn't do for a pizza !

Idag är en sådan dag när jag har lust att festa. Jag vill klä upp mig, dricka öl. MMmmmm.... ööööööl..... Och dessutom skulle jag kunna mörda för en pizza. Jag är hungrig och uttråkad.... och pank :(

Tänk vad smaskigt med en stor såsig kebabpizza med pommes frites på. *dreglar* Och sedan några öl och lite bra musik i några goda vänners lag. Oh I wish....


men pyttipanna och ta hand om tvätten är ju nästan lika kul... eller ?

2009-12-05 @ 19:50:09


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.