(1)

Lägenhetas

Jag har fått lägenhet. Förutsatt att inte Örebrobostäder motsätter sig att jag går på csn. Men varför skulle dem det ? Ska upp på Måndag och prata med dem... och visa att jag har hemförsäkring och så.. :)

2009-07-25 @ 00:13:34

Postat av: Sofie

Min lilla maria :D Nu får örebro allt se upp du! Haha här kommer trollhätteborna =) Hoppas allt gick bra idag! Ring mig imorgon =) Kram

23:21:07 den 2009-07-27


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.