(1)

Den sista spindelns kamp

Den sista vakna spindeln som bor utomhus i Örebro finns just nu på min balkong. Trots att jag inte är så förtjust i spindlar så kunde jag inte låta bli att tycka lite synd om den, när jag såg honom sitta halvdöd på vårt fönsterbläck. Men när jag andats lite varmluft på honom vaknade han till liv litegrann och kravlade sig långsamt in under kanten på fönsterbläcket istället. Det känns lite bättre att han sitter där. Det är mer skyddat för stackaren.

För övrigt är jag döv på vänster öra p.g.a fantastiskt seg vaxpropp som inte fattat att revaxör ska lösa upp vax i öronen. *morr*

Nej, unga fröken, nu är det dags att fortsätta med hemtentan.



Den sista vakna utomhus-spindeln i örebro bor på vår balkong


2009-11-30 @ 13:46:18

Postat av: Sandra

Hej! Trillade in på sidan via Familjeliv...

Man blir glad när man ser någon som tänker på djuren :D

05:35:50 den 2010-11-23


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.