(0)

Och hur går skolan då ?

Fick tillbaka vetenskapstentan igår. Stor gläjde när jag fick se hur det gick. Bara ett poäng från VG. :) 41p av 50 möjliga. Helt otroligt. När jag precis hade skrivit den så var jag osäker på om jag ens hade klarat godkänt. Trodde att det skulle ligga precis på gränsen. Men jag hade visst underskattat mig själv lite... :) 
Idag fick vi dessutom svar på examinationsarbetet om förklaringsmodeller. VG ! :D :D :D

Så, som svar på frågan i rubriken: Jo tack, bra ! 

2009-11-11 @ 17:35:18


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.