(0)

Nu kör vi

Det nya livet har börjat. Nya lägenheten inflyttad i. Skolan är igång. I måndags insåg jag att NU, nu är det på riktigt. En ganska läskig känsla. Men spännande!

Givetvis kan man aldrig vara riktigt nöjd. I helgen råkade jag ut för en dunderförkylning som fortfarande inte har släppt riktigt. Och när jag vaknade imorse så gjorde min visdomstand ruskigt ont. Det visade sig att den bestämt sig för att börja växa igen och skapat en infektion i tandköttet upp mot käkleden. Besok hos tandläkaren grävde ett djupt hål i plånboken men tydligen så är det inget stort problem. Penicillinkur och munskölj ska råda bot på problemet. Jag hoppas, hoppas, hoppas att det är bättre redan imorgon. För just nu är det ingen höjdare.

Men jag är glad att jag har min sötnos som tar så bra hand om mig. Jag vet att vi har våra problem. Saker som vi behöver prata om. Men just nu är han helt underbar. Pysslar om, stöttar och tar hand om mig. Jag känner mig trygg och det är viktigt för mig. Just nu är han världens bästa pojkvän.

2009-10-07 @ 19:38:01


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.