(0)

de små triumferna

Idag var jag på studiebesök. Tog bussen till sjukhuset och kände mig mest förvirrad. Efter att besöket var klart så gick jag tillbaka mot busshållplatsen och missade precis bussen. Trots att jag sprang. ( min acceleration var superb! Jag skulle ha utklassat Carl Lewis) Då bestämde jag mig för att gå in till stan istället. Och det var inte alls långt :) Sen bestämde jag mig för att jag skulle gå runt och kika lite på stan. Och den lilla triumfen kom när jag insåg att jag visste hur våghustorget, stortorget och järntorget låg i förhållande till varandra :) Jag hittar!

Nästa triumf får bli när jag ska promenera till centralstationen från järntorget. Det är nog inte så svårt.

Idag kommer han (därav mitt promenerande till centralstationen) Jag är så tokigt nervös. Hur dumt är inte det ? En människa som jag levt med i snart sju år. Efter ca två veckor isär så är jag nervös inför att träffa honom ? The mind works in mysterious ways...

Jag vill att han ska vara här nu. Han ligger efter med det obligatoriska kramandet. <3

2009-09-04 @ 13:53:01


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.