(1)

Jag såg mitt barns hjärta slå !

Samma sekund som hon satte dopplern mot magen på mig såg jag att det fanns något där. Då försvann den mesta nervositeten och det blev bara spännande och mysigt istället. Vi såg hjärtat nästan direkt och det var så mysigt att få se de små rörelserna och armar och ben och den underbara lilla profilen.

Det blev en bra erfarenhet ändå <3



Mitt barn... mitt underbara barn.

2010-08-18 @ 23:36:53

Postat av: Isabel

Grattis till bebisen i magen, Maria! Jag håller tummarna hårt för att allt ska gå väl!

12:53:00 den 2010-08-30


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.