(1)

Sommarlovets sista dagar

Snart drar skolan igång igen men jag passade på att ha några mysiga sista dagar på sommarlovet. Först en Trollhätteresa som även inkluderade Göteborgsbesök, Stenungsundsbesök, Umgänge med mamma, kusiner, kompisar, Svärmor. Sedan tog jag med mig lillasyster (kusin) tillbaka till Örebro och vi hade spakväll, shoppingtur, kräftskiva och allmänt mys. Nu är det en helg kvar av friheten som ska spenderas på latast möjliga sätt. Oh yeah.

Här kommer det lite bilder :)

 

Maria och bebis lagar champinjonstuvning.



Emma brottas med katten om en korvmacka :D



Ansiktsmasker på och vi kände oss mycket snygga. Eller kanske inte :P



Bekantar mig med kräftorna :)



Dukat och klart !



Björckarnas kräftskiva !



Emma hittade Nemo i kräftskepnad...



Sedan bestämde vi oss för att åka till stan för ett krogbesök



Och vi var båda väldigt nöjda med vårt val av skor :P




...och trots att hela kvällen för min del var 100 % alkoholfri så kände jag mig nästan bakis när jag vaknade. FUSK !!!!!!

2010-08-27 @ 14:57:16

Postat av: Emma

Det var den bästa veckan på mycket, mycket länge! Tack för allt. <3 lata dig ordentligt nu ;)

02:07:47 den 2010-08-28


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.