(0)

Stora städardagen är över !!!

Äntligen! Jag tvivlade på att jag skulle bli klar där mot slutet, men äntligen är jag färdigstädad...nästan nästan. Av 47 saker på listan var det 2 som jag får göra imorgon. För mina grannar skulle nog få cp-ryck om jag drog igång dammsugaren nu. Inte för att jag egentligen bryr mig om vad grannarna tycker, men föredrar att inte starta grannfejder kanske ?

De senaste timmarna har jag tillbringat med att sortera och rensa i den stora röran som fanns på mitt sminkbord. Det var den enda delen av lägenheten som aldrig blivit riktigt klar sen vi flyttade in. Jag har bara lämpat av alla grejor där och tänkt att jag tar det någon annan dag. Dålig idé. Nu ska jag inte göra så mer, för nu är det KLART ! :D

Såhär såg det ut innan :/



Och såhär ser det ut nu :)



Har även fått upp min lilla hängare så jag fått ordning på mina halsband. Men innan ni planerar att göra inbrott och stjäla mina smycken kan jag säga att det är inget som är värt något :P Men plastpärlor kan vara snyggt också ! :D

Nu väntar en skön dusch och sedan får jag sträcka ut min ledbrutna kropp i vår underbara säng. aaahhhhh.....

2010-08-30 @ 23:58:23


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.