(0)

Jag vill skrika och älska

Längst inne i mitt huvud finns det tankar som jag inte orkar tänka.

Inte vågar inte orkar inte vågar inte orkar.

Jag känner ett behov av att skrika. Högt och ljudligt.

SE MIG ! älska mig...


imorgon kommer jag tycka att jag är fånig, imorgon, när jag sovit och låtit mina försvarsmekanismer sätta igång igen.

Just nu är jag blottad och sårbar. och jävligt självisk

det-styrd som freud skulle säga.

just nu, jävligt det-styrd.

klappa mitt ego. säg att du älskar mig.

ibland skrämmer jag mig själv.

2010-02-17 @ 23:47:38


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.