(1)

Namnsdag

Grattis till mig.

Veckan och helgen var tokigt kul. Karin var här ons-lör. Mycket mysigt och mycket tramsigt. Precis som det ska vara  :P

Partaj på fredag och lördag. Jättetrevligt båda dagarna. :)

Mycket lyckat men nu är det tillbaka till vardagen igen.







En symbolisk puss på min underbara kusin <3

2010-02-28 @ 21:12:33

Postat av: Sofie

Grattis på namnsdagen!! :D Jag har blivit tankspridd och lat nu förtiden :p Men ska bli ändring från o med imorgon :D Grattis igen och jag ringer imorgon! kram

22:17:40 den 2010-02-28


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.