(1)

att orka gå upp

Det är en underskattad känsla tror jag, det här med att orka gå upp på morgonen. Det är mer regel än undantag att jag försover mig, Men så igår fick jag för mig att jag skulle lägga mig tidigt, och ser man på. Jag kom upp i tid, utvilad och åt frukost i lugn och ro innan jag gick hem till min klasskamrat för att plugga.

När jag kom hem hade jag dessutom energi till att plocka bort allt julpynt och städa och organisera vårt förråd. Dessutom fick jag lite eminent sällskap av Sofie som var här och drack kaffe och underhöll mig med tjejsnack medans jag packade ner tomtar. Det gjorde det hela mycket roligare :)

Nästa sak på agendan: MAAAAAAT, mat mat mat mat mat mat mat mat mat mat......

2010-01-06 @ 17:04:39

Postat av: Sofie

Haha mat mat mat! jag sitter här och gottar mig med omelett, som är gjord på grädde, ägg, bacon och babyspenat:) MUMS! Imorgon får ni middag här runt 6, glöm inte det! Och självklart fredagsmys gott också :D

13:55:25 den 2010-01-07


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.