(0)

ibland har jag det bra

Idag var det a-uppsats som gällde för hela slanten. Men tack och lov att jag jobbar tillsammans med Kristina och Lotta. De är superbra! Jag tror att vår a-uppsats kommer bli bra. :)

Sen kom jag hem och var trött som en toka, och hungrig som en häst. Älsklingen hade redan ätit men han lagade lite mat åt mig i alla fall. Kan man ha det bättre?

Idag är en bra dag, trots förkylning och plugg :)

2010-01-07 @ 17:54:39


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.