(1)

Aldrig mera Veet Warm Wax

Jag fick för mig att jag skulle vaxa mina ben. Då jag har ganska mycket ben och ganska mycket hår på benen tänkte jag att jag skulle göra det ordentligt och köpte Veet warm wax.
ALDRIG MER !!!

<-- Värdelöst !!
(bild från www.veet.se)

Förpackningen innehåller en burk med vax (250 ml). En precitionsspatel. 12 återanvändningsbara tygremsor. 

Här är de problemen jag stött på:

* Värmeindikatorn funkar inte.
Precitionsspateln har en liten värmeindikator på. Som reagerar om vaxet är för varmt. Men det första problemet som uppstod var att när den visade på att vaxet var tillräckligt svalt så var vaxet också tillräckligt stelt för att vara näst intill omäjligt att stryka på.

* Precitionsspateln gör det omöjligt att stryka på lagom med vax.
Preci-jävla-tionsspateln är hopplös. Det går INTE att få ett tunt lager med vax på benet med den. Jag har testat så många olika sätt nu för att inte få för mycket vax åt gången och det GÅR INTE. Så resultatet är att jag sitter med ett nästan vaxat ben, ett ovaxat ben och vaxet är snart slut.

* Vaxet drar ut vartannat hår och bryter av resten. När jag stryker med handen över den delen av benet som jag faktiskt HAR vaxat så känns det som tvådagars-stubb. STUBB. På ett nyvaxat ben. Det känns inte ok.

Tack för den Jävla veet. ALDRIG ALDRIG MER !!!!!!!!!!!!!!!!

2010-07-25 @ 22:14:30

Postat av: izzy

Tack för omtanken =) jo ja det där med FK är fan inte kul men det löser sig väl. Jag har läst lite om deras regler och pratat med andra som liksom jag behövde bli tidigt sjukskrivna på grund av alla grav komplikationer och det verka som om det kommer bli en spännande resa men inte helt omöjligt =)

08:11:58 den 2010-07-29


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.