(0)

jag tänkte

ta en paus från den här bloggen. Men det motverkar ju hela jävla syftet med den. Det är ju min blogg som jag ventilerar i.

jag är rädd, men som att paniken ligger som ett kletigt täcke över allt jag tar mig för. Minsta lilla grej tar en evighet att genomföra och jag vet inte hur jag ska bete mig längre. jag vågar inte riktigt gå in i vissa hörnen i mitt huvud för jag är lite rädd för vad jag kommer hitta där.

jag känner ett behov av att isolera mig, gömma mig. men jag har känt så förut och vet att det bara kommer leda till andra tråkigheter. jag är en person som behöver folk omkring mig.

den förbannat förvirrade känslan av att vilja ha folk omkring mig samtidigt som jag inte vill träffa någon igen kan vara det som skapar paniken. jag känner verkligen inte mig själv. jag tappade bort mig själv någonstans på vägen till, ja, till vaddå?

2010-07-09 @ 14:00:09


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.