(0)

Smakprov på hösten

Temperaturen ute är 13 grader. Det regnar och blåser. Underbart !
Jag vill inte att sommaren ska vara över men jag tänker strax gå ut och ta en skön promenad i "höst"-vädret. Andas frisk luft och känna lukten av fuktig skog.
Nästa vecka kan sommaren gärna få komma tillbaka igen.

Jag har nu dragit på mig en av mina absoluta favoritkoftor men inser att det finns en fläck på den som jag inte kunnat få bort :( :( :( :( Jag vet inte hur jag ska lösa detta, för jag vill använda den här tröjan i höst...

Nu ska vi på promenaad !

2010-07-25 @ 13:10:21


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.