(0)

Lugnet efter stormen

Igår kom svärmor, blivande svärfar, och minsta svågern och svägerskan på besök. Vad trevligt det blev! Tacos och lite vin och en jättetrevlig kväll! Morgonen idag spenderade jag tillsammans med svägerskan Emma framför barnkanalen :) Hon är en sån toksöt liten tjej :) Nu är det helt tyst i lägenheten och det känns nästan som att det saknas något...

Vi har nu även tillgång till bil. Blivande svärfar Jan-Erik har lånat ut sin Opel Corsa till oss på obestämd tid. Den är liten och rostig men jag tror att vi ska bli kompisar jag och corsan :) Jag ska bara vänja mig vid de knepiga växlarna ;)

2010-05-14 @ 13:53:29


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.