(1)

myspys på balkongen

Sofie kom hit och pimplade kaffe med mig :D Mycket trevligt.
Diskussioner om livet och tillvaron blandat med (hennes) panikskrik när det kom getingar och humlor. Hihi.

En av sakerna vi diskuterade var bl.a att jag inte vill vara snäll. Det låter lite galet men jag vill kunna vara ärlig mot folk. Utan att det ska bli massa bråk och tjafs så vill jag ha ärliga relationer. Man behöver inte vara elak och burdus bara för att man säger vad man tycker.

Jag vill att folk ska vara ärliga mot mig. Det är viktigt. För om jag vet att någon säger till mig när de tycker att jag gör något dumt så vet jag också att jag kan lita på att de är ärliga när de ger mig komplimanger.

När jag säger något till en vän (positivt eller negativt) så menar jag det och jag hoppas inte att någon tvivlar på det.

2010-05-18 @ 17:45:35

Postat av: Sofie

Jag är ju likadan kom vi ju fram till :D Vänskapsrealtion är som ett kärleksförhålland, man måste vara ärlig för att kunna bygga på relationen, kunna känna sig trygg osv :) That's what friends are for :D P&K

18:38:35 den 2010-05-18


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.