(0)

Eventless

Det händer typ ingenting just nu.

Jag går i skolan, är gravid, städar hemma, pluggar, dricker kaffe med sofie, fikar med gravidtjejerna...

Mycket saker snurrar i huvudet och mycket saker vill jag hinna med och ställen jag vill åka till och folk jag vill besöka. Men trots att det känns som att det är en evighet kvar av året så känns det som att tiden inte kommer räcka till och framförallt inte pengarna. :( Det känns skit.

Jaja, nu ska jag gå och handla mjölk. Och sedan ska jag göra gröt, för det var så längesen.

2010-11-07 @ 11:21:46


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.