(0)

pliktskyldig uppdatering

Det händer inte så mycket just nu. Eller joo... det gör det ju visst. Men det är massa stress och annan skit. Och roliga saker också så klart. Jag fick VG på senaste tentan. 41,5 /44p. Jag är mycket stolt över detta... På fredag åker vi ner till göteborg för att hälsa på svärmor & co. Det ska bli trevligt.

En annan inte lika rolig sak är att jag är förkyld och att min livmoder idag bestämt sig för att ha ett sammandragningsmaraton. Men det känns nog något bättre nu än vad det gjorde för några timmar sedan så jag hoppas att det ger med sig snart.

Annars skola skola skola, stress stress stress, blanketter blanketter blanketter, stress stress stress, förvirring förvirring förvirring...

2010-11-24 @ 20:18:11


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.