(1)

inte på hugget

Nej, jag är inte alls på hugget idag. Jag intalar mig själv att det bara är hormoner och hoppas så innerligt att det ska gå över om jag bara inser att det inte är något fel. Jag intalar mig själv att det bara är en dålig dag och hoppas så innerligt att det ska gå över om jag bara inser att det är en sådan dag och inget egentligt fel. Jag intalar mig själv att jag är trött, att jag överreagerar på mina egna tankar, att jag bara borde skaka av mig det.

Jag har varit tyst, jag har låtsats som ingnting, jag har gråtit en skvätt och jag har funderat och intalat. Men känslan försvinner inte.

Trots att David har gjort sitt allra bästa och varit helt underbar idag (nja, förutom den där lilla griniga episoden imorse då ;) så sitter jag fortfarande här med den tunga ångestkänslan i bröstet och saknar massa människor och saknar min mamma och saknar min västkust och saknar att känna en stad och saknar att kunna ta en kvällspromenad med någon.

Så nu intalar jag mig själv att det bara är hormoner, en dålig dag och trötthet och hoppas innerligt att det kommer försvinna efter att jag har sovit.

Godnatt.

2010-09-25 @ 22:58:31

Postat av: Emma

Jag saknar dig! Du är en av de bästaste - glöm aldrig det! <3

00:58:00 den 2010-09-26


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.