(0)

Jävla skithormoner !

Jag är ledsen, trött, arg, ensam, deprimerad, sur, grinig... Fast egentligen är det inget fel på mig. Det är med största sannolikhet bara hormoner. Jag kan inte ens säga varför jag är ledsen, arg eller sur. Men även fast jag vet att det bara är en släng av graviditet så känns det förbannat jobbigt att sitta här med alla negativa känslor och tycka synd om mig själv. Jag testade att tänka positivt men det funkade inte. Nej, jag åker till skolan om en stund, gör mitt seminarium och sedan åker jag hem och tar helg ! Inget pluggande på hela helgen. Bara mys.
Jag kan sätta igång med mina måsten igen på måndag.

2010-09-17 @ 11:01:30


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.