(2)

Julmust

Åh vad jag saknar must. Julmust, påskmust... give me !

Jag börjar längta lite efter julen överlag faktiskt. Det är ju så mysigt i mörkret med tända adventsstjärnor och julgranen som glittrar.

Fast mest längtar jag efter julmust. Jag kommer överdosera.

För övrigt har jag en väldigt aktiv mage just nu :D Tummen upp för det :)


ps. jag vill ha juuuuuuulmuuuuuuuuuust !

2010-09-14 @ 20:24:06

Postat av: Mia

Ja du julmust eller påskmust är bara för gott, brukar ha hemma hur länge som helst under jul och påsk, kul med bebis, hoppas ni mår bra. Jobbar David kvar hos Bengtsson?, läste ditt inlägg om han haha.Kanske David kan höra av sig Nicklas och ordna in han på Eon, men bara kanske =)Nicklas jobbar åt en firma som heter NKR demolition.

21:00:19 den 2010-09-14

Postat av: Sophie

jag vill också ha juuuul! med massa blinkande lampor i olika färger, en julgran med massa glitter, tomtar och snögubbar över allt, pepparkaksbakning (vilket vi ska göra till en tradition med våra barn, att vi gör det tillsammans båda familjerna), julklappsshoppning, liseberg, you name it! Julen ÄR bästa tiden på året! :)

12:52:35 den 2010-09-15


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.