(3)

Skrivkramp

Tentaplugg, tentaplugg, tentaplugg, tentaplugg, tentaplugg, tentaplugg, tentaplugg, tentaplugg, tentaplugg, tentaplugg, tentaplugg, tentaplugg, tentaplugg, tentaplugg, tentaplugg, tentaplugg, tentaplugg, tentaplugg, tentaplugg, tentaplugg, tentaplugg, tentaplugg, tentaplugg, tentaplugg, tentaplugg, tentaplugg, tentaplugg

Jag har ont i fingrarna.

2010-09-26 @ 17:14:02

Postat av: Sophie

Vi får helt enkelt vänta och se tills imorgon.. Har inte mensen dykt upp under dagen så finns det ju en liten, liiiiten chans att jag faktiskt är gravid :D Eller så är mensen bara försenad eller oregelbunden så den är inte alls beräknad till idag.. Det vet vi ju inte :(



Men håll alla fingrar och tår så ber jag!

08:39:53 den 2010-09-27

Postat av: lovisa

vad pluggar du?:)

08:54:56 den 2010-09-27

Postat av: lovisa

svojdå! ja det lät faktiskt intressant men akn tänka mig att det är ett tungt ämne:P

10:18:22 den 2010-09-27


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.