(0)

Usch vilken dag

Tillbringade några timmar på sjukhuset med Theodor idag. Han var sååå hängig imorse och sov precis hela morgonen. Dessutom kändes han varm. När vi kom till bvc tog de tempen som visade på 38,3! Hon rekommenderade att vi åkte upp till barnkliniken på sjukhuset eftersom han tillsammans med febern var så slö även om han inte hade några andra symptom. Jag kände mig lagom panikslagen när tempen på sjukhuset visade 38,8. Men alla prover såg bra ut och han är något piggare nu. På sjukhuset misstänkte de något magvirus eftersom han verkar rätt krasslig i magen. Vi håller tummarna nu för att hans feber går ner...

Han hade gått upp i vikt sedan sist gång i alla fall. 5,6 kg väger han nu. Men viktkurvan planar ut sig så bvc-tanten tyckte att jag skulle börja ge tillägg. Jag vill inte men får väl göra det ändå :( Jag vet att det är så många som ger tillägg eller bara ersättning och jag har inga åsikter om hur andra gör med sina barn, men för mig känns det som ett misslyckande. Ytterligare ett misslyckande i raden, jag kan inte längre nära mitt barn ordentligt.

Han har vuxit massor på längden dock. 62,5 cm är han nu. Min långa fina kille.



Theodor för några dagar sedan. Morgonmys i soffan!



2011-04-11 @ 16:23:00


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.