(1)

Blogglust !

Jag går runt här och städar och plockar medans killarna sover middag. Tänker mycket och tar små pausar ibland och läser gamla blogginlägg och andras gamla blogginlägg. Idag är en dag när jag saknar min Sofie. Varför är du inte i närheten och kan komma hit och ta en kaffe eller 17 ? Vill prata om allt och inget. Vill snurra runt bland 100 olika samtalsämnen. Vill prata allvar och skvallra om folk. SAKNAR DIG ! kom hit kom hit kom hit...


Jag har nästan hittat alla jengaklossar nu. 54 st - utspridda bland röran i lägenheten. Misstänker att de sista tre finns i sovrummet.

Nu ska jag fylla på min kaffekopp och sedan ska jag ta tag i hallen. Mest jackor och mössor och vantar och väskor. Så det borde gå fort.

Misstänker att jag kommer blogga mer idag. Kanske fortsätta på min bloggutmaning :)



Bjuder på bilder från arkivet för att jag just nu saknar dig:




2011-12-18 @ 14:02:58

Postat av: Anonym

Tack hjärtat <3 Saknar dig också! Men efter lite smsande nu så ser jag verkligen fram emot en heldag med bara Maria och Sofie-snack och en jädrans massa kaffe :D

16:05:32 den 2011-12-18


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.