(3)

nu blev jag ledsen

Jag visste att jag inte skulle klara kognitionstentan. Jag förstod det när jag kontrolläste den för ju mer jag läste frågorna i tentan desto mer förvirrad blev jag. Men eftersom jag inte hade tid att skriva om hela tentan på två timmar och eftersom jag inte visste om jag skulle klara den även om jag ändrade på allting så chansade jag och skickade in den ändå.

Feedbacken jag fick var hemsk. Inte något var bra. Allt var rörigt och min logik brast överallt. Egentligen var det bara ett mål jag inte uppfyllde men det betyder ju att jag måste skriva om och klara alla mål igen och det tror jag inte att jag kan. Just nu vill jag bara gråta. Jag känner att jag svikit mig själv. Att jag är ett misslyckande och att jag är värdelös. Jag binder upp mitt egna värde i mina prestationer och eftersom jag uppenbarligen inte fattar någonting så är jag ingenting.

Theodor sover, David sover. Solen har redan gått ner och jag mår skit. Behöver någon som peppar mig. Men det finns ingen. Just nu är jag riktigt riktigt ledsen och arg på mig själv för att jag inte kan. För att jag är dum i huvudet och inte förstår. 

Jag mår illa :(

2011-12-01 @ 13:52:42

Postat av: Anonym

Snälla Maria du har så höga krav på dig, du är definitivt inte värdelös, eller dum i huvet. Du är en underbar person. Du kan bara göra ditt bästa vilket du alltid gör. Va nu rädd om dig. Skickar massor av kramar till Dig.

14:23:16 den 2011-12-01

Postat av: Anonym





Snälla Maria du har så höga krav på dig, du är definitivt inte värdelös, eller dum i huvet. Du är en underbar person. Du kan bara göra ditt bästa vilket du alltid gör. Va nu rädd om dig. Skickar massor av kramar till Dig.

Kram Vonny

14:24:17 den 2011-12-01

Postat av: Anonym

underbara du ! de fixar detta ! Du är grymt bra på de du gör ! om jag minns rätt så var de den tentan de flesta inte hann skriva färdigt??

sträck på dig och ge gärnet !

20:31:05 den 2011-12-01


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.