(1)

Mastit på g och sur bebis

Jag var hos läkaren. Remiss kommer gå iväg till psykiatrin så att jag får någon att prata med. Känns bra. Dessutom kollade han på mitt onda bröst och sa att det var gränsfall för mastit. (bröstinflammation) Så nu måste jag gå till apoteket för att hämta ut antibiotika. Det känns inte alls som något man vill göra när man har feber. En 20-minuters promenad enkel väg. Idag skulle det varit jävligt bra att ha en bil !

Theodor är på riktigt dåligt humör idag. Han är så vansinnigt gnällig. Men det är väl bara att vänja sig. Det lär bli värre nu när jag ska äta penicillin. Det brukar ju tyvärr ge bebisarna magknip.

Ska försöka få Theodor att äta lite mer från mitt onda bröst nu och sedan blir det väl till att påbörja projekt långpromenad. :(

2011-02-16 @ 15:05:19

Postat av: Marie Krantz

Hej! Fick din bloggadress ikväll av Vonny! Jag kunde inte sluta läsa när jag hade börjat. Ja, allt är inte en dans på rosor med barn. Jag kommer ihåg fast det var så länge sedan hur hormonerna "spökade" och hur deppig jag var. Jag hade min svärmor alldeles i närheten och det var skönt att ha stödet så nära. Jag fick aldrig igång amningen. Det blir bättre men det är ingen tröst just nu. Det som jag upplevde som jobbigast var att jag aldrig fick sova ordentligt. Jag önskar att du snart mår lite bättre. Skönt att höra att du får hjälp. Kramar från Marie



PS! Du är en mycket duktig skribent!

23:11:33 den 2011-02-16


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.