(0)

Min verklighet

En dag i taget. Det är så vi lever just nu. En dag i taget, en natt i taget, en måltid i taget, en dusch i taget (när jag hinner) och amning amning amning. Idag har Theodor bestämt sig för att han ska tillbringa heeeela dagen med min tutte i munnen. Just nu sover han (i min famn såklart, något annat går ju inte) och jag har lurat honom och stuckit till honom en napp. hehehe. Man får ju vara lite listig och låta brösten vila en liten stund :)

Min kropp börjar återgå till sig själv igen. Mitt ansikte är smalare, mina händer och fötter är normal storlek igen. Min mage är fortfarande degig, men det har ändå bara gått 11 dagar sedan förlossningen. Jag kanske ska ha liiite mera tålamod ? Dessutom kan jag dölja den ganska bra med rätt kläder, så om jag ska ut bland folk kan jag se relativt normal ut ändå :D



Här är magen 9 dagar efter förlossningen. Getting better :D

2011-02-07 @ 13:44:13


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.