(1)

16 januari 2011

Idag har jag beräknat födelsedatum. Spännande. Kom igen nu bebisen.

Kom ut kom ut kom ut kom ut kom ut kom ut kom ut kom ut kom ut...

*kikar ner på magen*

Nähäpp, inte en enda värk... :(

2011-01-16 @ 01:04:34

Postat av: Lisa

Åh, så skönt att höra! Annars skulle jag mer än väl förstått dig ;) Haha!



Jag ska göra mitt bästa för att fixa termin 4-6. Och jag håller varenda tumme jag har för att förlossningen ska gå bra och äga rum SNART! Och att lilla Theodor (hade jag rätt nu?!) kommer må jättebra och vara det sötaste mänskligheten skådat! Och ja, jag kommer fortsätta snoka på bloggen. Så skriiiiiiv! :)



Ta hand om dig! Så ses vi när vi ses! KRAM!

08:20:34 den 2011-01-18


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.