(0)

Borta bra men hemma bäst

Vi är tillbaka i Örebro. Sjuka som attan.

Jag har så mycket skolarbete jag ligger efter med. Det fanns en hel del folk i thn som jag skulle velat träffa. Jag har en hel del saker här hemma att pilla med innan bebis kommer.

Stressen gör att jag får ont i magen.

Jag vill dock säga att jag uppskattar all hjälp och omtanke jag fått från min älskade älskade mamma. <3 Du är bäst ! Förlåt att jag är så ilsken.

Och medans jag ändå är inne på det ämnet kan jag passa på att varna folk om att min stubin numera är så kort att den är mer eller mindre obefintlig. Så jag ber om ursäkt i förväg för eventuella otrevligheter jag kommer vräka ur mig de närmsta veckorna.

2011-01-02 @ 16:57:02


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.