(1)

Take the good with the bad

Medeltidsmarknad igår. Varmt som tusan men riktigt mysigt var det. (Men jag måste erkänna att en struthätta av ull när det var närmare 30 grader varmt inte var helt genomtänkt.)

Idag skulle mamma ha kommit och lämnat bilen men den dog och fick bärgas till verkstad i lidköping. Hoppas att det går att fixa och att det inte blir för dyrt. Som alltid när sådant här händer och någon som skulle komma och hälsa på en sväng inte kan komma så känner jag mig så övergiven :( Jag vet att det ju inte går att påverka att bilen bestämde sig för att kollapsa just idag. Men usch vad det känns som att jag sitter på en öde ö. Det ska bli så skönt att komma ner till Uddevalla snart och ha ett lite större kontaktnät runt mig.

På tal om något helt annat så har jag fått en blogaward :) Liebster award.
Tack Sofie (http://mammasophie.blogg.se) för den fina utmärkelsen. <3



Reglerna för Liebster Blog Award är följande:

Denna bloggaward lämnas över till 3-5 av dina favoritbloggar, som har mindre än 100 följare. Awarden går vidare till de du valt ut, genom att du lämnar en kommentar på deras blogg. Berätta för dem att deras blogg är en av dina favoriter och att de har utvalts till Liebster award. Den som får awarden länkar till den person som gav den till dem, och tre-fem av hans/hennes favoritbloggar med mindre än 100 följare.
Jag vill skicka denna award vidare till:

Sofie: http://mammasophie.blogg.se Du får tillbaka den för din fantastiska styrka att kämpa på och ta dig igenom de orättvisor som livet kastar åt ditt håll !

Emma: http://embjorck.blogg.se För ditt roliga och poetiska bloggande.

Dessvärre så vet jag inte mer vem jag skulle skicka den här awarden till. Jag läser inte så många bloggar...

Nåja, nu ska jag försöka att vara lite produktiv och vika tvätt. tjoho vad kul.... inte :P





Theodor och moder på väg till wadköping


2011-06-05 @ 13:43:04

Postat av: Emma

<3 - tack!! :D

Jag kastade den rakt tillbaka - check out my blog! :D



ps. finns det nåt sötare än theo i medeltidskläder, eller nåt snyggare än maria i medeltidskläder.. jag tror inte det!

22:11:53 den 2011-06-06


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.