(0)

Bränd

Igår var första gången sedan jag fick barn som jag var iväg och gjorde något ensam och bara för min egna skull. Jag tog nämligen med mig lite hembakat och cyklade bort till Sofie för fika och massvis med prat. Det var riktigt mysigt även om jag hade lite separationsångest från Theodor. Jag passade på att få lite sol på mig när jag var hos Sofie och tror att jag lyckades bränna mig lite på axlarna. aj aj.

Idag bröt vi vår vanliga dagsrutin och tillbringade större delen av dagen i stadsparken med fikagänget. Så då fick jag ännu mer sol och tror att jag nu även bränt mig lite på armarna. aj aj.

Snart är det dags för Theos kvällsmat och sedan ska jag kolla på grays anatomy...men innan dess måste jag bjuda på en bild.

Theo - evil face:

2011-05-11 @ 20:27:50


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.