(0)

self pity

Jag är uppfylld av en känsla av att jag inte kan göra rätt. Det kan handla om små saker som att göra en kaffe, till stora saker som att finnas där för en vän. Instinktivt vill jag ge upp, gömma mig. Jag vill krypa ner i ett hål och gömma mig och låta alla andra fortsätta med sina liv oförhindrat. Om jag inte finns ivägen för att ställa till det och göra fel så skulle livet vara så mycket enklare för alla andra.

Men jag har inget hål, och jag kan inte gömma mig. Så jag sitter här och tycker synd om mig själv istället. Jag tycker synd om mig, och jag tycker synd om alla andra.



2011-05-01 @ 15:42:19


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.