(1)

Pluggar på bibblan

Har bokat ett studierum på biblioteket. Sitter mest och längtar hem. Börjar dessutom bli hungrig men har bestämt mig för att jag ska sitta här till 13.30 och sedan går jag hem. Och kanske orka plugga lite mer efter Theodor har lagt sig.

Är väldigt sugen på en skogspromenad. Det är visserligen kallt och äckelhöstslaskväder ute. Men jag mår aldrig så bra som när vi är ute och går i skogen. Och bara för att jag har problem med självdisciplinen så sitter jag och drömmer om att få gå i skogen istället för att läsa om Bobath-konceptet och uppgiftsorienterad modell. Ah well, man måste väl få ta paus ibland också?

Å vad jag är hungrig :(


2011-10-10 @ 11:41:45

Postat av: Sophie

Det gick inte igår, jag försökte bara kväva allt först, men till slut sprack bubblan. Inte bra att hålla det inne.. Men nästa gång ska jag prova, när det inte är så förvirrande varför jag är ledsen,,

18:38:32 den 2011-10-10


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.