(0)

:'( igen

Medans min underbara man var ute i köket och gjorde frukost till mig klickade jag igenom tidningar på nätet. I aftonbladet idag kan man läsa om den där kvinnan från sigtuna som dränkte sina två barn. Men också om ett par i England som tvångsmatade sin 10-månaders med en tratt tills den kvävdes till döds.

Nu sitter gråten i halsen och det är så svårt att få ner min macka. Men detta vill jag givetvis inte erkänna för David som var så snäll och gjorde den åt mig :/

Jag läste en sak i en bok. Det var några män som hade kommit till gud för att fråga vad han menade när han skapade dem. Gud svarade och sedan frågade de vad han menade när han skapade barnen.

"Gud svarade tyst: med dem menade jag ingenting. Då var jag bara lycklig."

Man behöver inte vara religiös för att se att det ligger något i det där. Barn är oskyldiga och jag önskar så att alla som i framtiden tänker döda sitt barn kan vara så snälla och lämna ifrån sig barnet till en familj som vill ha barn men inte kan få. Så kan barnet få ett lyckligt liv och föräldern kan döda sig själv istället. Nåja, nu vet jag att det inte kommer bli så men man kan ju drömma.

Nu ska jag tvinga i mig resten av min fruskost som för tillfället smakar som inget och tårar.

2011-09-23 @ 08:29:52


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.