(0)

In this bright future, you can't forget your past

Sitter här och filosoferar. Är lite nostalgisk och inser att jag inte är jätteung längre. Nej, jag är inte gammal heller.. Men när man inser att det finns vänner i bekantskapskretsen som man kännt i 20 år så blir man lite lätt sentimental och börjar tänka över sitt liv.

Som the fudgees sjunger: "Good friends we've had. Good friends we've lost. Along the way"

Jag håller mig a jour med de flesta från mitt förflutna och snokar ibland runt på olika internetsidor för att hålla mig lite uppdaterad. Tänker ibland på allt roligt jag har haft och kan sakna folk som en galning.

Idag upptäckte jag att en f.d vän har gift sig. Kul för henne.

Hösten har kommit också. Det är fuktigt och regnigt och det liksom inbjuder till djupa tankar.


Föressten så vill jag tacka för de peppande kommentarer jag fått på inlägget "räknar dagar". Det värmer gott :)


Jag bjuder på den äldsta bilden jag har av mig själv på datorn. Från 2004; Maria 20 år gammal. Ursäkta emo-retuscheringen. Jag var lite emo då och dessutom var webkameran av så dålig kvalitet att det blev snyggare när man fixade bilden på något sätt. Äh, jag ska inte bortförklara detta...

emo-maria:

2011-09-12 @ 19:14:37


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.