(0)

plugghäst

Klädd som en bibliotikarie med kjol och kofta. Sitter på bibblan i stan. Ska plugga men bloggar. Självdisciplinen går väl sådär med. Men till mitt försvar så måste man få ta en paus ibland och det är det jag gör nu.

Jag har nästan nästan skrivit klart min läslogg. Kommer nog kunna skicka in den idag. Sedan blir det till att kika lite på casen som vi ska kommentera i gruppen på torsdag. Maila över vad jag hittar till de andra i gruppen och så är jag klar för idag... och imorrn... :D Ligga före med skolarbetet. Nytt för mig. Awesome :)

Så imorrn kan jag börja läsa "När träden avlövas..." som är nästa bok vi ska göra grupparbete om. Jag har egentligen noll lust att läsa om en man som har två barn med medfödda hjärnsjukdomar eftersom jag vet att jag kommer bli neurotisk när det gäller Theodor. Men jag måste ju så...

Nu får jag ta och göra ett sista ryck här. Måste måste. Det är tråkigt att fokusera på skolarbetet, men jag får trösta mig med att allt jag får gjort idag slipper jag göra imorgon!

*fösöker peppa mig själv*

2011-09-20 @ 11:33:17


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.