(0)

suck

ingen bra dag idag. vet inte riktigt varför. känner mig överväldigad av skolarbetet trots att jag jobbade så duktigt igår. extrainsatt grupparbete vid 16 :( 

Måste hitta en AT att göra fältstudier hos.

orkar inte sätta mig in i alla kommentarer vi fått på case alva. jag känner mig skitdålig och som om jag inte kan eller vet någonting.
värdelös



[uppdatering: Nu har vi jobbat i några timmar med caset och kommentarerna och kommenterat de vi skulle kommentera. Nu känns det bättre.]

2011-09-21 @ 12:57:50


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.