(0)

Räcker 3 år ?

Snart är det tre år sedan jag startade den här bloggen. I tre år har den varit en ventil för mig när jag behöver gnälla eller när jag är glad över något. De senaste veckorna har jag alltmer känt att det kanske är bra nu ? Kanske räcker tre år... Jag känner sällan att jag vill skriva längre och när jag väl får lite skrivlust har jag ingen möjlighet att sätta mig vid datorn. 

Jag ska fundera en stund till. Kanske blir mitt sista inlägg den 29/1. Exakt tre år efter att jag började.

2012-01-14 @ 09:12:59


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.