(0)

Lättnad

Dagen började inte alls särskillt bra. Sjukdom och nedstämdhet. Jag hatar att vakna på dåligt humör. Allt blir bara fel...

Men, efter att jag fixat till det som var fel och sjukt och fått i mig lite tacobuffe så kom jag hem och mådde rätt bra. Sedan ringde telefonen och det var ett trevligt samtal med goda nyheter. Detta löser ett problem som vi grubblat över så länge. Ett problem som kändes oövervinneligt. En sten har fallit från mitt hjärta och jag behöver inte längre oroa mig för det här. Det är över nu. Jag insåg för längesen att jag kan inte bekämpa ondskan, men nu har ondskan bestämt sig för att försvinna ur mitt synfält och solen skiner igen. Jag hoppas att det stannar bra och fint.

Nu är det strax läggdags och jag ska upp och åka till jobbet imorgon. Det ska faktiskt bli ganska spännande. Livet leker igen.

2009-01-31 @ 01:49:23


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.