(0)

sova sova

Jag blir så arg på mig själv när jag sover bort en hel dag. Jag ska ju för tusan njuta av helgerna. Vara vaken och uppe och inte behöva gå till slussen. Men ja ja. Nu är jag ju i alla fall uppe och får se till att göra det bästa av den här dagen.
Funderar på om jag ska åka och handla lite. Göra något gott att äta ikväll. Det kommer en bra film på tv kl. 20. "World trade center". Första gången jag såg den så var jag lite besviken. Trodde att det skulle vara mer action och mindre svart ruta och prat. Men jag skulle vilja se den igen i alla fall. Attacken den 11 september berörde mig. Jag kan fortfarande få tårar i ögonen när jag ser bilder på tornet som brinner.

Livet rullar på. supersnabbt som vanligt. Men de senaste dagarna har varit bra. Vi har äntligen fått en tv som fungerar. Det är så skönt att kunna välja själv vilka kanaler man vill titta på. Vi har även fått en minilaptop. Det kommer vara smidigt för mig när jag börjar skolan i höst. Om jag kommer in.

2009-06-27 @ 16:19:18


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.