(0)

En "såndär" dag.

Hela dagen har jag känt den där stickande känslan av ångest som lurar under skinnet. Jag har ingen direkt anledning vilket gör det värre. För jag kan inte hantera den. Jag låtsas som ingenting och gör det jag ska. Men jag känner mig panikslagen. Det kan vara för att jag ska på fältstudier imorgon och är nervös, för att jag har ett grupparbete och en hemtenta framför mig. För att jag vet att nästa vecka kommer bli stressig.

Jag har saker att se fram emot, men dagar som de här, så döljs allt det fina och mysiga av den där förbaskade ångesten som lurar under skinnet...

2009-11-22 @ 19:34:27


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.