(0)

uvi sucks

Japp... urinvägsinfektion igen. penicillin igen. Jösses vad jag älskar den uppfinningen ! Det har redan börjat släppa och för bara typ 6 timmar sen så befann jag mig i helvetet !!!!


Jag får inte ihop något bra till min hemtenta... :( Detta kommer inte bli bra.

Jag vill slappna av. Jag vill umgås med nära och kära och kunna slappna av. Men jag antar att det kommer dröja tills jag är klar med utbildningen innan jag för nöjet att njuta av det. Det suger att plugga. HÅRT!

2010-04-25 @ 19:46:21


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.