(1)

DRA ÅT HELVETE DIN JÄVLA IDIOT

FÖRBANNADE JÄVLA KUKSUGARBENGT BENGTSSON. DU ÄR EN JÄVLA FITTA OCH JAG ÖNSKAR DIG ALLT ILLA !
Hur har du mage att påstå att David jobbar för långsamt när du inte har något att grunda den informationen på. Du har inte varit där. Du har lämpat över honom på andra eller hyrt ut honom. Du har tjänat extrapengar på att ha gratis arbetskraft där som du kunde hyra ut till fullpris. DIN LILLA JÄVLA HORA !!!

Det stod klart för oss att du inte hade tänkt anställa honom efter bara några veckor. När du lämpade av honom hos det där mongot Bjårne som lämnade honom utan varken verktyg eller material vid ett hus och förväntade sig att han skulle kunna fixa allt ändå. Trodde du att han skulle trolla fram spikar ur rumpan eller?

Du sa sist ni pratade att du sålt ditt företag. Vi har hört på omvägar att du tänkt dra dig ur, eller dra dig tillbaka ? DU ÄR ETT JÄVLA SVIN ! Det var nödvändigt för dig att dra ner Davids namn genom att säga att han jobbar för långsamt. NÖDVÄNDIGT. JÄVLA BÖG !!!!!!

Tack och lov delar inte alla som hyrt David din uppfattning eftersom en av dem vill att han ska komma tillbaka. Lustigt, om han nu jobbar så jävla långsamt ? ELLER HUR ?

Du har vid ett flertal tillfället ljugit David rakt upp i ansiktet och du har inte betalat ut det sista traktamentet. Om jag bara har möjlighet så ska jag se till att sätta dig dig för ditt jävla fiffel och dra ditt namn i smutsen. Jag funderar på polisanmälan eftersom det faktiskt är ett lagbrott att hyra ut praktikanter. Som jag ser det, så är du skyldig David de pengarna du tjänade på hans GRATISARBETE !

DRA ÅT HELVETE DIN ÄCKLIGA GRIS. JAG HOPPAS DU DÖR LÅNGSAMT I SYFILIS.

2010-08-25 @ 10:11:50

Postat av: izzy

ojojoj va jag med har lust att skriva något liknande till alla jävla as som har diverse åsikter om mitt liv och min gravida mage... ibland är hormoner bra att ha ;) för man bli sååå jävla ärlig och arg att det rycker om en

18:18:13 den 2010-08-25


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.