(0)

Mår riktigt urk !

Jag förstår inte detta! Jag mår så galet dåligt. Jag förstår att man kan bli trött när man är gravid och den tröttheten jag upplevde i början av graviditeten var hemsk men det är ingenting jämfört med hur jag mått sista veckan. Jag kan nog sova dygnet runt. Utan problem. Och jag känner mig riktigt jävla hängig dessutom. Jag är trött när jag somnar och jag är trött när jag vaknar. Jag mår illa, jag svettas, jag får ont i magen, ryggen, höfterna. URK !

Jag äter järntabletter och mitt järnvärde är ok så det borde inte vara det som är problemet. Snarare så borde jag vara piggare nu den sista veckan eftersom jag tidigare slarvat med dem, men börjat äta dem mer regelbundet nu. Och det är ju för att man ska bli piggare. Jävla uppånervärld.

Nu har David snart fixat klart maten och efter den kommer jag nog somna igen. Vi får se om jag orkar hålla mig vaken genom desperate housewives ikväll...

2010-12-07 @ 20:16:58


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.